Trött

Jag vaknade för en stund sedan och känner min väldigt trött...... Jag höll precis på att hunga ihjäl (det kanske var lite och ta i, men ändå haha) och var bara tvungen att ta en Bärry-drickyoghurt! Alltid lika gott ;) Jag orkade inte duka fram hela frukostköret då det bara är jag som är hemma och vaken för tillfället. :P Pappa är typ i Härnösand och spelar någon golftävling (tror jag iaf :S) och mamma ligger och sover xD Såg förresten att det skulle vara med många hockeyspelare på den golftävlingen iaf xP Några "välkända" namn inom hockeyvärlden/Timrå/Modo såsom Pääjärvi, Lander, Styf, Axelsson, Foppa, Hedman, Zuccarello Aasen, Zajkowski stog med på startlistan. haha ;P
Jag har förresten också spelat golf, fast det var många herrans år sedan ska jag säga. Jag kände inte att jag hade tid för golfen, utan la all tid på hästarna istället. Men pappa och brorsan spelar mycket, medans mamma och jag är i stallet haha ;)
Nog om det...
Igår tränade jag och Elliot för Gunilla på träns inför DM:et som är i helgen i Timrå. I helgen är det La:4 och La:6 som jag och Elliot ska vara med i, det är dom klasserna som ingår i Junior DM för Mittsvenska. Då blir det debut i La:6 för våran del. :P
Igår red vi igenom La:4, och det kändes rätt bra tycker jag. :)
I förrgår köpte jag ett nytt nagellack, så jag provade det igår, det som jag köpte i förrgår var rosa, så jag provade det igår och målade dessutom ett hjärta på varje nagel med ett svart nagellack haha xD Bara för skojs skull, men ändå ;) haha, och jag vet att jag gör fula hjärtan xP
Nu är även mamma vaken, så nu är det lite frukost.
Ha det gött! Kramkram Denise

Jag tog bilden nyss xD haha, kul liv man har xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0