Walk the line

Har precis sett långfilmen "Walk the line", som är från år 2005 på TV (3:an). Den var bra tycker jag, den handlar om Johnnys liv och så. :) Jag vet typ ingenting om Jonney Cash mer än att han var en känd artist på typ 60-talet och framåt xD


Imorgon ska jag in till stan och uträtta några ärenden och så xD
Tränade förresten med Elliot idag, han kändes bra, jag provade min nya sadel, en Röösli-dressyrsadel. Den var mycket bra, jag tror även att Elliot tyckte det :)
Nej nu ska jag hoppa in i duschen!
Kramar Denise

Kommentarer
Postat av: Anonym

den filmen såg jah oxå på :D

2009-07-22 @ 11:28:12
Postat av: Denise Danielsson

Okej, vem är du? =)

2009-07-22 @ 11:37:48
URL: http://denisedanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0