4 dagar kvar

Nu är det bara 4 dagar kvar tills att det bär av söderut för våran del :D Längtar!! :D
Tränade Elliot idag för Gunilla på SRK, han gick superbra :D:D Vi red typ hela FEI:s individuella mästerskapsprogram för juniorer, det gick brabrabrabrabrabra och återigen bra!!!! haha :D Han var otroligt mjuk och fin :):) Känns jättebra inför SM:et, hoppas att det känns bra även där nere :D
Mamma glömde kameran hemma, mindre kul :/ Men det är sånt som händer, alla glömmer ibland... Så vi fick hålla tillgodo med min iPhone xD Den har typ kass kamera, men hon fotade lite i alla fall ;D
Jag har pratat med Emma på msn nu här ikväll, hon kommer på onsdag redan mitt på dagen, jätteroligt :D:D Vi kommer ha hur kul som helst där nere på SM:et :D
Nu är det bara 3 dagar i skolan kvar för mig, sedan är det sommarlov! :D härligt!
Nej nu är jag trött, ha det gött!!
Kraaamar Denise

Bilder från träningen idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0