Årets första bad!

Igår var det dags för årets första bad, eller dopp kanske man ska säga xD Men i varje fall så var det väldigt kallt måste jag säga runt 15 grader skulle jag gissa på, och det är alldeles på tok för kallt för min smak! :P Men jag hann inte känna det innan jag redan låg i vattnet.... ;P Jag och pappa hade krattat/svirrat gräs/bännässlor i typ 2 timmar nere i stugan, asjobbigt i värmen! Då var man RÄTTSÅ varm efter det, det enda jag ville då var att svalka ner mig, och då var ju Ljungan precis sådär lägligt några meter därifrån, så då vart det bad som sagt! :)
Nu är det riktigt fint väder här, mina kusiner är här på besök (dom är 4 och 6 år). Får se om det blir något bad idag med! Tiden visar sig vet ni ;)
Ha det gött!! Kramar Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0