Årets TIK:are

Nu börjar jag bli riktigt less på kylan! Man sitter här inne och håller på att frysa knäna av sig, inte kul alls.... :/
Idag hade vi en lektion, SO med Jocke. Det var våran sista SO-lektion i hela högstadiet! Det har gått skrämmande fort tycker jag, det känns som att det inte var allt för länge sedan man började i 7:an... Och nu slutar man 9:an! Det kändes lite vemodigt när man tänkte på det ska jag vara ärlig, att högstadiet är alldeles snart över. Nu är det Gymnasiet som kommer här näst. Jocke hade en prisutdelning i våran klass idag, alla fick en personlig, rolig utnämnelse av honom! Jag fick priset "Årets TIK:are"! Han motiverade även varför vi fick dem priser vi fick och några händelser kring det osv... Det var jätteroligt att höra alla motiveringar ska jag säga! :) Motiveringen till mitt pris var något i denna stil: "Priset Årets TIK:are går till en tystlåten person med mycket intresse för hockey. Många här i klassen har diskuterat Timrå/ishockey  på lektionerna, men du och jag snackade hockey lite efter lektionernas slut".... Ja, nu fick jag inte till det så himla bra, jag kommer inte ihåg exakt hur han uttryckte sig, men ja, ni fattar säkert på ett ungefär i varje fall, haha xD Eftersom jag har blivit ett sånt "Timrå-fan" och Jocke hejjar även på Timrå så har det blivit en hel del snack om Timrå ska jag säga! haha :P Sedan slutade vi för dagen, då var det hem som gällde för mig! =) Nu ska jag snart ut och rida på Elliot, i skogen med mamma och Frosty :) Jag kollade precis på Eskilstunas hemsida http://www.eskilstunaortens-rf.se (SM-hemsidan) och jag och Elliot är rankad på plats 33 om man kollar på kvalen. =) Jag såg också att jag, mamma och Emma stog inte med som anmälda på Ryttarfestlistan, trots att vi anmälde oss till Ryttarfesten i samband med anmälan till själv SM:et... Mycket mystiskt.. Vi får kolla det, för jag vill gå på ryttarfesten! :)
Oj, vad långt inlägg det vart nu! hehe ;)
Ha det gött!!!! Kramkram// Denise

Jag slänger upp en bild på mig i Timråtröja på en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0