Förlust

Har precis kollat klart på hockeymatchen mellan Pittsburgh och Detroit, Stanley cup-final. Det stog 3-2 i matcher till Detroit innan denna match. Idag förlorade Detroit med 1-2 :(:( Dom hade en del målchanser, men det vart bara 1 mål :/
Jag tyckte Zäta spelade rätt bra, men Lidström såg lite seg ut idag.. Ajja, nu står det 3-3 i matcher i varje fall, så det är i nästa match det avgörs... Jag tror det är Detroit som spelar hemma då, då vinner dom!! Tyvärr kan jag inte se matchen, då jag är på SM och behöver lägga ner all fokus på det.
Jäkla synd att Detroit inte vann idag, då hade det redan varit klart med Stanley cup.. :P Det hade varit grymt roligt om Detroit vinner Stanley cup i år igen!
Hehe, jag vet att jag skriver lite konstigt, inte så konstigt då jag är jävligt trött, har typ inte sovit ngt på hela natten, men jag ville abra göra ett litet inlägg nu ändå xD haha :P
Nej nu ska jag försöka gå och lägga mig, får se hur det går, klockan är ju snart 5 xP
God natt får man väl säga då :P //Denise

Bilden är från förra året, hoppasverkligen att det blir samma sak i år, Detroit vinner Stanley cup! :D

Det är Lagkaptenen Niklas Lidström som är på bilden, han håller i Stanley cup-bucklan efter vinsten förra året :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0