Oseriös

Oseriös är ordet på mig här ikväll när jag har tvättat hästtransporten!! xD Hehe, jag stog med slangen och sprutade åt alla håll och kanter :P När jag hade stått inne i transporten och spolat ner hela insidan gick jag ut för att spola ren gummimattorna som är löstagbara på golvet. När jag skulle spola ren dom tyckte jag att det var roligare att spruta ner hela garageväggen + mamma som även var med och hjälpte till! haha :D (Y) När jag är i farten med vattenslangen rekommenderar jag att ni håller er i minst 5 km radie från mig om ni inte vill ha en dusch! xD Det vet alla i stallet, för när vi skurar ur stallet på somrarna så är det oftast jag som håller i slangen, och då är det bara till att hålla sig borta om man inte vill ha en dusch ;) hehe
Transporten som vi gjorde tvättade idag vart i varje fall ren till slut ;) den var inte så skitig då Elliot inte är så grisig av sig och att pappa dessutom gjorde ren den för typ några månader sedan. (a) Vi ville mest att den skulle vara ren till SM:et :) Nu kan vi ju hoppas att Elliot inte får för sig något om att det är nån ny transport eller så, utan att det är hans "gamla vanliga" xD haha, han är sådär, om det är något nytt blir han misstänksam xP
Bild kommer kanske sedan på transporten om nån bryr sig xD haha, förmodligen inte, så då skiter jag i att lägga ut någon bild överhuvudtaget helt enkelt ;)
Idag städade jag ur mitt älskade skåp i skolan som följt mig i 3 år :) <3 haha, oj vad det lät väldigt deep där, men iaf xD
Tränade Elliot idag för Gunilla på SRK, han gick finfint! :) Känns bra inför SM:et som närmar sig med stormsteg! nu är det bara 2 dagar kvar tills vi åker ner, och imorgon kommer Emma ner hit till oss :D:D:D
I natt ska jag vara uppe för att kolla på Stanley cup-finalen mellan Detroit Red Wings och Pittsburgh Penguins, om Detroit vinner i natt (som jag hoppas på!!!!!!) så vinner dom hela Stanley cup, för andra året i rad dessutom!! :D Hejja Wings!! :D
Nej nu måste jag gå och sova, så man får några timmars sömn i natt i varje fall :P Hockeyn börjar 01.50 och håller på till 05.00 på Canal+ sport 1 =)
Nattinatti!! Kram Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0