Shopping

Idag blir det ett kort inlägg....
Jag var till Equeen (King's hästsport) på eftermiddagen med mamma och vi handlade lite grejjer inför SM:et :) Det vart bla:
  • En ny hjälm, blå sammet
  • Hovlack
  • Specialschampo för benen
  • Knoppgummisnoddar
  • Födelsedagspresent till bästa tränaren! (Gunilla)

Det var verkligen välbehövligt med en ny hjälm, jag gillar inte alls min gamla, då den är stor och ful...... :P Den nya är lite nättare, det blir nog bra, hoppas jag på ;)
Sedan åkte vi ner på stan och så fick jag ett par nya skor, svarta, dom var fina :):)
Här ikväll var jag ut och gick med Elliot en sväng, mycket skönt att få komma ut med honom en stund, efter denna dag! Tänker på dig <3
Nej nu är jag jättetrött!
God natt! Kramar Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0