Skolan

Nu är jag färdig i hela högstadiet, grymt skönt!! :D Sista provet var igår, i Svenska, Litteraturhistoria, det gick asbra! :D
Just nu sitter man här på skolan och gör ingenting, sitter och chillar vid datan osv ^^ Nu har det varit poliser här på skolan, det var asmycket folk från skola som samlades och skulle börja slåss mot en gäng från stan. Typ alla lärare var dit och stoppade det hela verkade det som. Man blir lite orolig att det ska hända något allvarligt. :S
Nu är det bara en lektion kvar för dagen, otroligt skönt :):) Nu har min nedräkning börjat till SM:et, invigningen är om precis 1 vecka! :D Det ska bli jätteroligt! :D
Jag hade tänkt baka lite här i eftermiddag, när jag kommer hem :) Chokladmuffins eller något liknande tror jag att det blir =) Imorgon ska vi ta med oss fika till den sista SO-lektionen i hela 9:an.. Det blir trevligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0