SM dag 1

Vi red FEI:s Lagtävlansprogram för juniorer, Elliot kändes bra, ha skötte sig bra på banan, inga missar eller så ;) Underlaget var inte alls roligt, det var djupt och ojämnt, vilket resulterade till att hästarnas hovar "sögs fast" osv...... :/ Vi fick 59,36% och jag är nöjd med det, med tanke på att det ändå är Elittävling, SM :) Men det är mycket vi kan förbättra =)
Imorgon är det Mästerskapsprogrammet, då kör vi så det ryker!! :D
Imorgon startar vi kl 15.33, ni kan se onlineresultat på www.eskilstunaortens-rf.se där dem länkar vidare tll Equipe's hemsida :)
Ha det gött! Regniga hälsningar från Eskilstuna, Denise =)
Bilden är på mig och Elliot i en travökning på banan :)


Kommentarer
Postat av: Therese Värme

Lycka till i morgon!!!! Jag följde dig online idag när du red!!!! //Therese & Humlan!!!

2009-06-12 @ 20:23:38
Postat av: Denise

Vad roligt att höra att du följde min ritt :D

2009-06-12 @ 23:00:35
URL: http://denisedanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0