SM dag 2

Igår var det FEI:s individuella mästerskapsprogram för juniorer. Jag startade sist av alla i hela min klass, kl 15.33. Åsa (min moster) kom och kollade samt hjälpte mig och Elliot lite på framridningen :) Elliot var spänd/pigg på banan, och det vart en del missar. Vi fick 54% på den ritten. Även idag var underlaget inge bra på tävlingsbanan.
Efter jag tävlat åkte vi hem till Sundsvall, skönt att komma hem :) Vi kom hem vid 22.30 typ... :P Jag och Emma var vaken till typ 01.15 elr nåt xD haha sedan sov vi till kl. 12.15!! det var skönt med rejäl sovmorgon eftersom det blivit sena kvällar och tidiga morgnar varje dag, så man var ju rätt slut xD Sedan åkte vi till Gunilla en sväng och hälsade på, och jag och Emma gick en sväng bort till Martina (Issa's häst) och hälsade på henne :) Emma ska köpa Martina, hon ska besiktas imorgon!! :) Nu sitter jag här och redigerar bilder från helgen.... =) det vart lite över 200 bilder från hela meetinget :P Några bilder från dag 2:

Jag och en trött Elliot i boxen efter värmningen på morgonen ;)

Rider en öppna :) (på banan)

Trav (ursekta sitsen, han är lite svår att sitta ner på i traven xD haha)


Jag vill även ta och gratta Elisabeth på Baltzar som vann Junior SM! Jätteroligt, hon har sååå himla fin häst!! :D
Nej nu ska jag nog kolla lite på TV tror jag! ;)
Byebye! kramar Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0