Solig

Idag är det fint väder :) Me like! Nu ska jag snart gån ner till stugan och bada lite, om det inte är för kallt i vattnet dvs xD haha, förmodligen är det nåååågra grader för allt för min smak, men man kan ju doppa fötterna iaf :P Jag har fotat lite idag, haha, inte så många bra bilder vart det, men det är roligt i varje fall :D Elliots massör kollade till Elliot idag, han var finfin som vanligt :) nu ska jag anmäla mig och Elliot till SFRK's tävlingar som är om 2 veckor (samma helg som Gatufesten!) :)
Jag har nu funderat vilka dagar som jag ska gå på GF, det lutar väl åt att jag ska dit i varje fall på onsdag (då är det dessutom gratis xD) och på torsdag :P På torsdag är det Erik Hassle, och det får man ju inte missa :P
http://www.youtube.com/watch?v=bWykcqJ2MHk
Midsommar var ju i helgen, jag åkte med Felicia och hennes familj till någon Åsa ute på Alnön. Det var trevligt :) Hoppas alla hade det trevligt på midsommar! :D Jag glömde hälsa alla en trevlig midsommar dock :P men men xD
Neeeej, nu ska jag gå ner till stugan :):)
Puss hej :) <3 //Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0