Tid

Som ni säkert märkt är det väldigt dålig uppdatering på bloggen! Det är av flera olika anledningar, bla. att den mesta av min tid tillbringar jag i min familjs härliga stuga som ligger precis vid älven Ljungan, bara några hundra meter från där jag bor. Där nere finns ingen speciell "elektronisk utrustning" eller vad man ska säga..... Vi har varken TV eller dator med internet där nere, rätt skönt om jag får säga det själv ;) Där badar man hur mycket som helst och bara njuter av livet :)
Idag har jag och mamma varit ut till Midlanda och hämtat Maja, en labradortik från Göteborg. Hon ska bo hos oss i ca 1 månad pga. hennes familj åker utomlands. Så nu jag har jag en till hund ett tag ;) Maja kom med ett flyg från Göteborg idag.
Något mer särskilt som är nämnvärt har väl inte hänt vad jag vet. Så ha det gött i sommarvärmen!!
Soliga kramar Denise

Bilder från stugan, Charlie är min hund, Golden Retriever:



Kommentarer
Postat av: Maria

Åh Vilka fina bilder du tar Denise!

2009-06-26 @ 20:07:20
Postat av: Linnea Lidholm

jättefina bilder! :D

2009-06-26 @ 21:23:52
URL: http://lillback.blogg.se/
Postat av: Denise Danielsson

Tack så mycket :D

2009-06-27 @ 08:46:54
URL: http://denisedanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0