Tidig

Idag vart det en oplanerad tidig morgon för mig, mindre roligt :/ Halv åtta väckte brorsan mig och skulle ha skjuts till Golfbanan, lagom kul då man inte somnat först vid 3-tiden på natten...... :/ Trött som jag var var jag så illa tvungen att skjutsa dit honom och golfklubborna.. Sedan kl. 10 red jag ut på EllePelle (Elliot) :D Han var duktig :) Dock har jag ingen bild av honom idag :/ Men ska nog ta och fota honom någon dag tror jag! När det blåser lite mindre kanske.... Får se :P
Haha, mammas kompis ringde hit för en stund sedan, hon grattade mig och Elliot till 8:e platsen i SM:et..... hm.... Jag ba: tack, men jag kom annars på en 32:a plats..... Hon hade läst i gårdagens tidning (ST) och där hade dom skrivit att jag kom på en 8:e plats med PONNYN Elliot! haha xD Här har ni artikeln: http://st.nu/sport/1.1127775
Det är Elin som kom på en 8:e plats, inte jag xD haha
Ibland skriver dom helt knasigt i tidningarna :P Men det är roligt att dom skriver om ridsporten tycker jag =)
Nej nu ska jag gå och käka lite lunch ^^
See you! kram Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0