Trött

Trött är ordet, i morse klev jag upp vid 7, släppe ut hästarna, sedan gick jag upp och kollade på lite film. Vid 10 var jag huuur trött som helst! xD Jag la mig och sov, och vaknade vid 14-tiden! Inte alls likt mig att sova på dagen, men jag gjorde det idag iaf..... haha :P Riktigt skönt var det måste jag säga! Det är inte så ofta jag har tid till sånt heller, dagarna går så fort, man är i skolan, i stallet, pluggar sedan är det sova som gller, kliver upp, åker till skolan igen..... Ja ni fattar :P Det är grymt skönt att ha sommarlov!! :D:D
Imorgon är det Midsommar, det ska väl firas på något sätt, får se vart bara :P Det blir nog bra vilket som tror jag ;)
Nej nu får jag ta mig i kragen och gå ut till stallet xD Har ju suttit här inne mest hela dagen, tror det blir en liten uteritt för mig och Elliot :)
Ha det! Kramar Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0