Trött

Jag har varit lite trött dom senaste dagarna, efter SM:et xD haha så därför har jag inte orkat blogga så mkt, hoppas ni har överseende med det :P Jätteroligt att så många besöker min blogg varje dag! :) Jag ska försöka bättra mig på att lägga ut inlägg! ;)
För några dagar sedan lämnade mamma in våran bärbara dator (A.K.A "laptop" haha xD) på lagning då den legat X antal år och skrotat på mitt rum...... Nu är den i varje fall lagad, det känns bra :D (Y) Om man säger så, den har några år på nacken, men den duger gott och väl för mig, jag är inne på msn, bloggar, kollar facebook och bilddagboken ;) haha, mer avancerat än så behöver jag inte xD
Här stormar det hela tiden! man kan knappt gå ut xD Elliot får ta det lite lungt några dagar här efter SM:et, jogga lite i skogen osv.... :)
Det är grymt skönt med sommarlov! Jag har precis skjutsat brorsan till golfbanan, han går på nån golfkurs på Skottsund xD
Måste bara länka till en asbra film på youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=GTcu6rEOCws

Jag kan kolla på den hur många gången som helst!! :') Titta och njut!
Ha det gött! Kramar Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0