2 lektioner

Idag hade vi bara 2 lektioner, skönt :) Först hade vi idrott, sprang Statiol, ca 5 km. Det var lite köttigt pga. värmen.. ;P Fick typ 30 min elr nåt sånt, sprang inte så mkt xD Sedan var det SO-prov, Samhällsekonomi. Det gick väl rätt bra, skrev i varje fall 6 papper... :P Efter det var det lunch och vi (jag, Becca, Fanny, Linn och Peter) sprang runt hela skolan femtioelva varv innan vi fick veta om vi hade "estet-timme" eller håltimme. Vi fick välja om vi ville ha hål eller gå ner på teknik om vi hade något kvar. Hm, vänta nu, har jag något kvar? Nej!! Har jag någon lektion efter det? Nej!! då var det bara en sak: åka hem!! :'D  Dessvärre blir det plugg nu, Svenska, det handlar något om författare. Finväder är det också, så nu blir det bikini ON och läsa på svenskan som gäller! 8-)
Sedan ska jag ta Moppebilen in till stan och shoppa lite :) Skojjigt ;)
See you!! kram/Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0