29/5

Oj, nu var det några dagar sedan jag skrev något här..... Det har varit mycket i skolan den senaste tiden, men nu är det äntligen över med alla prov och inlämningar! :) Det känns grymt skönt med sommarlov nu kan jag säga! Nu börjar vi planera inför SM:et, som är om knappt 2 veckor, det ska bli jättekul! :D För er som undrar så ska jag och Elliot vara med på Junior SM 2009 i dressyr, som är i Eskilstuna nästnästa vecka :)
Nu ska jag ut och rida i skogen i det superhrliga vädret! Strålande sol och varmt, det märks att det börjar bli "riktig" sommar nu! (hoppas jag på i varje fall! man vet aldrig med vädret hihi!)
Ha det bra!!! Sommarhälsningar från Denise



Nu fick jag förresten höra av mamma att Emmas (Edwardsson) mamma hade ringt till henne idag och sa att Emma kunde följa med oss på SM:et!! :D Jätteroligt :D :D Vi har planerat att åka ner dit på tors.förmiddag och sedan får vi väl se hur länge vi blir kvar :)

Kommentarer
Postat av: Åke

Hej

Härligt för dig att vara lite ledig så du kan konc. dig på ridningen.

Firar Ma och Pa bröllopsdag idag???

2009-05-29 @ 23:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0