avslutningsfoto

I morse hade vi i klass 9B en diskussion om vilket tema vi ska ha på 9:ornas avslutningsfoto..... det kom fram alla möjliga förslag på teman, som tex. Pirater, Emosar, frukter, 25 år senare mm...... alla tyckte olika, of course ;) men till slut blev det "omröstning" och det vart temat "25 år senare". Hoppas alla tar det lite seriöst och klär ut sej lite iaf..
haha, jag tror jag ska ha på mej nån ridhjälm och typ nåt ridspö elr nåt xD har inte riktigt bestämt mej ännu, men det lutar väl åt det I think ;) jag tycker Linns, Fannys, Issas och Andreas idéer var klart bäst! haha x) dom typ va tiggare, miljonär, tjuv och polis ;P
Det ska bli ett sant nöje att se alla, i våran klass, och alla på skolan utklädda ;D

Kommentarer
Postat av: Erica

haha, vi ska vara bondflickor:P

2009-05-06 @ 16:14:36
Postat av: Denise

haha, jag hörde det! x) hoppas det blir bra :D

2009-05-06 @ 16:34:17
URL: http://denisedanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0