Elliot

Elliot fick vara dagens rubrik :)
Igår kväll tränade jag honom, han var duktig! :D Tyvärr hann jag inte lägga ut några bilder igår, men bättre sent än aldrig som man brukar säga ;) Vi red igenom alla delar i http://web.telia.com/~u85907774/dressyr/program/FEIlagJun09.html
Han gjorde riktigt fina galoppslutor, allra helst högerslutorna. Han var väldigt pigg och tyckte det var roligt att träna ute! :D
Mamma fotade lite från hästryggen (hon red Frosty) under tiden jag tränade ;) Hon fick faktiskt en del bra kort, dock hade hon bara lilla digitalkameran, så det vart ingen höjdarkvalité på bilderna dock.. ;)
Idag ska vi in till SRK och träna för Gunilla :)
Haha, förresten så höll jag på att dö av skratt av Tobbes fråga igår: "Visst kommer juni efter maj?"
Bilder från träningen igår:

Mellantrav


Travar av honom


Trav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0