Födelsedag och moppekort

Idag fyller jag år :) Jag fick presenter och fika på sängen av min mor och bror i morse ;P Fick lite olika presenter :) På skolan idag hände inget speciellt, fick många gratulationer osv. Tack så mycket :) Tack förresten alla som gratulerat mig på facebook, bilddagboken, msn och sms :D <3
På skolan kom jag på att jag glömde plånboken hemma (händer dock inte speciellt ofta), och då hade jag ju inte med mig en enda krona och inget busskort heller, KUL! Men Issa kom och räddade mig, så jag fick låna hennes busskort, mycket snällt av henne :) <3 Jag tog bussen in till stan direkt efter skolan för att skriva upp på moppekörkortet, teoriprov. Det var jättelätt prov, så jag klarade det :D Skönt att ha det över, på 15-årsdagen och allt ;D Men nu tar det väl någon vecka innan jag har det i handen elr vad man ska säga ;) Längtar tills det kommer så man får ut och köra med moppen/moppebilen :):)
Här ikväll red jag på Elliot, han var mycket mjuk och fin, men lite spänd emellanåt. Mattes lilla duktiga häst =)
Nu ska jag snart se på Ballar av stål! haha ;)
Ha det gött! kram Denise <3

Kommentarer
Postat av: felicia

hahaha även ballar av stål på slutet xP....

2009-05-12 @ 16:46:03
Postat av: Denise Danielsson

haha, jaa xD så himla fult ;P

2009-05-12 @ 22:01:10
URL: http://denisedanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0