Lång dag

Det har varit en lång dag idag......
Det har varit väldigt fint väder idag :) Soligt hela dagen, men lite blåsigt. Pappa hissade flaggan i morse, eftersom vi firade min födelsedag(15-årsdag) idag med släkten. Farmor, "farfar", morbror, moster, faster, farbror och kusiner kom idag för att äta lite tårta osv. Mycket enkel bjudning var det, tårta och kakor typ xD Schwartzwaldstårta (eller hur det nu stavas) och prinsesstårta, gott =) Jag fick fina presenter, bla. pengar, parfym, kläder, ett fint Timrå IK-glas där det stog ingraverat: Erixon 3 och hans autograf på =) Det är timråspelaren Sebastian Erixon som har spelarnummer 3, han är en av mina favoritpspelare. :P Jag har en Timråtröja där det står Erixon 3 på ryggan också xD haha Nu har jag två Timrå-glas med ingraverade spelares autigrafer, Erixon som jag fick idag och Magnus Pääjärvi-Svensson (som jag fick för några veckor sedan) Jag fick båda glasen av morfar och mormor, snällt av dom :):) Morfar och mormor är just nu i Italien, så jag fick presenter av dom för några veckor som sagt, bla. Pääjärvi-glaset. Men fick Erixon-glaset idag, hemfraktat av tillverkaren (som bor i Timrå) till dörren ;D det var roligt :D:D
Nej nu ska jag sova, imorn fyller jag 15 och då ska jag in till City (trafikskola) och skriva upp Teoriprovet för EU-moped :) Hoppas jag klarar det ;D uppkörningen är redan klar, så om jag klarar teoriprovet imorn (som jag gör förhoppningsvis!) så skickar vi in det till nåt ställe som jag inte vet vad det heter, och sedan kommer kortet efter typ 1 vecka ;D om 1 timme och 53 min. är jag 15 pannor ;D haha
Nej nu ska jag sova så jag orkar upp till skolan imorn hihi ;)
God natt! //Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0