Lärorikt

Igår var jag på SRK nationella ponnydressyrtävlingar hela dagen ;) Kul med rätt ansträngande, jag satt och skrev protokoll åt domaren under hela dagen, först hos domare H och sedan hos domare C. Det var omkring 45-50 starter, mellan 8.30 och 16.30. Klasserna var La:P0, FEI:s lagtävlansprogram för ponnyryttare och FEI:s individuella mästerskapsprogram för ponnyryttare. Det var mycket lärorikt att sitta med och skriva =) Jag körde förresten ut min moppebil bort till SRK (mamma åkte med mig, eftersom jag är lite ovan och det är ganska långt, ca 2,5 mil). Det gick över förväntan bra om jag ska vara ärlig ;) Det gick dessutom på ca 35 minuter hemifrån oss till SRK, och det tar kanske 25 minuter med bil. Så det gick rätt fort att ta sig dit ändå måste jag säga =) När jag kom hem vid 18-tiden höll jag på att somna! Men då gick jag ut till stallet och blev genast mycket piggare när man kom ut i friskluften, eftersom jag satt i ridhuset hela dagen, så fick man dåligt med friskluft.
Jag red bort till Hemmanet med Elin och Lillan, Elliot var mycket fin! :D Vi tog en lugn skritt- och travtur. :)
I Lördags anmälde jag förresten mig och Elliot på Junior-SM 2009, som är i Eskilstuna om ca 2 veckor ;)
Nej nu ska jag köra till skolan! Kram/ Denise

Kommentarer
Postat av: Issa Serrander

Hej Denise!

Lycka till på SM! Jätte roligt att ni åker, vi ska ordna med Küren också så du har med dig en. :)

Har ni fått ponnyn såld?

Kram Issa!

2009-05-25 @ 09:13:41
URL: http://isabelleserrander.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0