Onsdag den trettonde

Idag har det varit en helt vanlig dag :) Var i skolan, relativt lugnt där idag =) Sedan fick jag skjuts av Issa hem, snällt av henne =) <3 Sedan här ikväll åkte jag och mamma med Elliot och tränade, han skötte sig bra :) Vi tränade bla. galoppslutor som är i FEI Lagtävlans-programmet. Svår väg det där, byte när man vänder över banan, sedan galopperar man typ 10 meter på långsidan, sedan ska man göra en galoppsluta in till medellinjen..... haha, nej nu vart min förklaring bara snurrig känner jag, det är nog lättare för er att kolla här: http://web.telia.com/~u85907774/dressyr/program/FEIlagJun09.html
Mamma fotade nån bild i ridhuset, precis då vi började trava igång, så därav den framåtlutade sitsen, jag rider lätt och är på väg upp ur sadeln xD haha ^^ Men jag gillade Elliot på något sätt ändå ;) Tyck vad ni vill :P Mörkt ridhus = mörk bild x)


Tog ett litet kort på lillkillen innan träningen också ;) (För er som undrar vad det är för vit ruta på täcket så är det tryckt Norrvidden, min sponsor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0