Tjugofemte maj

Skola idag :/ himla skönt att det är bara ca. 1 vecka kvar tills betygen är satta och lite mer än 2 veckor så är hela grundskolan över! Jag kan inte fatta att det är sant! Man får ta vara på tiden väl som är kvar i 9:an, sedan kommer man inte gå i klassen längre.. 9B är ändå 9B! :')
Nu planerar jag inför SM:et som börjar närma sig med stormsteg! det är snart bara 2 veckor kvar tills det bär av ner till Eskilstuna om attt går som det ska dvs. Nu när jag kom hem efter skolan och kollade mailen hade jag fått en bekräftelse att min anmälan hade kommit in :) Längtar sjukt mycket till SM:et ska jag säga! Mamma hade pratat med Issa's mamma igår om att vi eventuellt kunde få låna deras juniorkür till SM:et, eftersom vi inte har någon egen. Jättesnällt av dom :D Det är ju lite väl kort om tid nu till att komponera ihop en egen kür liksom... Men den kommer endast komma till användning om vi går till A-final. Det är väldigt väldigt hård konkurrens där nere, och så är jag nog en av dem yngsta på J.SM. Man får helt enkelt ta det mer som en helt vanlig tävling och göra sitt bästa, eftersom vi inte varit igång så länge efter Elliots skada heller. Men det är nog bra att ha med sig kür, ut i fall att den skulle behöva komma till användning. :)
Elliot känns i varje fall väldigt bra nu, det känns som om han har kommit tillbaka till sin "gamla form" som han hade innan skadan, det känns bra :)
Nu börjar sommaren ta fart verkar det som! Idag har det varit kanonväder hela dagen, soligt och varmt, det gillar vi! 8-D
Oj vilket långt inlägg det vart nu då xD haha
Ha det gött! kramkram// Denise

Bilden är på min fina hund Charlie :) Han är nyklippt på bilden, han är en Golden Retriever ;) hehe sötkillen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0