Trött

Nu håller jag på att somna framför datorn tror jag..... inte bra!
Jag har precis blivit klar med ett protokoll som jag renskrivit in på datorn. Det var visserligen inte mitt arbete egentligen, men jag tyckte så synd om min kära mor som skulle få sitta och skriva in det.. Hon skriver inte direkt fort på datorn om man säger så. :P Så jag sa att jag kunde göra det, det var ett rätt långt protokoll från något möte där hon hade varit sekreterare.
Mamma satt här och läste upp allt som skulle renskrivas och jag skrev in det på datorn så fort det bara gick hihi ;)
Nu är det sova som gäller, så man orkar ta sig upp imorn bitti och fixa inför fotograferingen av avslutningsfotot. Det ska bli skoj att se alla nior utklädda :D Jag har bestämt mig för att vara ryttare, ska nog ta med mig tävlingskavajen, hjälmen, handskar och ridspö. :P haha, det kommer nog se rätt sjukt ut men men ;D

God natt!
//Denise

Kommentarer
Postat av: n´Ake

Hej vilken trevlig och snäll dotterdotter du är som hjälper din mamma. Vi är stolta över dig. KRAM

2009-05-10 @ 08:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0