Varierande

Skola idag då, hände väl inget speciellt, jo, vi kollade på film på Svenskan. Vi i klassen har delats in i mindre grupper och spelat in filmer. Jag, Becca, Chrille och Anton spelade in två mindre filmer, dom vart mycket roliga haha x)
Sedan efter skolan kom mamma och hämtade mej på skolan och vi åkte först till en hästsportsbutik, vid namn Grafströms. Den ligger i Bergsåker, mycket bra liten butik det :D Jag måttbeställde nya läderridstövlar av sorten Cavallo Winner plus :) Efter det stack vi in till stan och shoppade ;) vi var bla. på Moyo och köpte en present till min brorsa xP
Nu har man precis kommit in från stallet, hade kvällsjouren (intag av hästarna). Det spöregnade, men nu börjar det bli bättre väder :) Tycker vädret varierat kraftigt dom senaste dagarna, jättefint på morgonen, regn på eftermiddagen/kvällen, och sedan fint igen senare på kvällen. Nej nu blir det plugga som gäller för min del.....
Beställde denna läderridstövel idag :)
Här är stöveln som jag beställde idag :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Schysst stövel! :D

2009-05-07 @ 20:12:09
URL: http://dressyremma.blogg.se/
Postat av: Denise

Ja, den verkar bra och snygg :D

2009-05-07 @ 21:29:08
URL: http://denisedanielsson.blogg.se/
Postat av: Åsa

Snygga stövlar :-)

2009-05-07 @ 23:01:42
Postat av: Denise

Jaa, hoppas dem är bra, som de verkar :D

2009-05-07 @ 23:14:02
URL: http://denisedanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0