Äntligen vinst!!

Ja, igår tog Timrå 3 poäng efter 7 raka förluster, sjukt bra!! Igår var det match mot Frölunda, och Timrå spelade riktigt bra tycker jag! Inte alls samma spel som det var mot Djurgården dagen innan! (y) kanon! Resultatet igår vart jämna 4-3, dock gjorde Timrå ett självmål (Elias Granath råkade typ spraka in pucken mellan Lindbäcks benskydd.) Synd det, men iaf... Timrå gjorde riktigt snygga mål, allra helst Pääjärvis tycker jag! Timrås målskyttar i gårdagens match i E.on arena: Martin Sonnenberg, Fredrik Hynning, Magnus Pääjärvi-Svensson och Anton Lander. Grymt!!! Skönt att få sluta med en seger nu iaf, nu är det 9 dagars uppehåll från matcher, Landslagsuppehåll. Det är Karjala cup som är denna vecka, så nästa tisdag tar Timrå sig an Skellefteå på hemmaplan, och tiden är som alltid kl 19.00! Längtar sjukt! Timrå ligger nu på en 11 plats i tabellen, samma poäng som Modo (12:a), men Timrå har bättre målskillnad. :) Det är rätt jämnt i serien nu, 9 poäng upp till Luleå som ligger på en 5:e plats för tillfället. Nästa torsdag hade jag tänkt åka ner till Läkerol arena (Gävle) och se på matchen mellan Brynäs och Timrå, det blir nog roligt :) Läkerol är en väldigt stor och fin arena, jag var där i våras och kollade på (just) Brynäs - Timrå ;)
Nu blir det en som sagt hockeyfri vecka, men man kanske åker och kolla på någon Sundsvallsmatch, vem vet? :P Känns lite jobbigt att inte det är något för Timrå på en vecka, men jag överlever säkerligen ;P
Nej nu ska jag käka lite frukost och göra mig i ordning, skolan kallar! xD Det har varit riktigt skönt med en veckas lov och vila måste jag säga, så man har fått vilat upp sig =) Dock har man ju varit sjuk typ halva lovet..... men iaf!
Ha det braaaa! Kram Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0