Är på skolan trots att jag inte behöver!

Ja, nu sitter man på skolan även fast man inte behöver, alla lärare har utvecklingsstamtal med elever och föräldrar idag, jag har samtal kl 13.30 (haha, kanske kan skjuta upp det till kl 13.37? ;)) Ni som vet vad det är fattar, och det är "synd" om er övriga som inte vet var 1337 är..! xD haha :P
Nu jobbar jag iaf med svenskan, rätt segt går det xD jag printade när jag var inne på Progress, tbs's elev och lärarprogram eller vad man ska säga. Där läggs all info och alla dokument osv ut, man lämnar in inlämningsuppgifter osv via Progress. Jag tröck fram alla inlämningsuppgifter för Svenska A-kursen, den tar slut lite efter jul. Jag satte en grön prick på dom uppgifter som redan är färdiga, inlämnade och betygssatta, röd prick på dom som jag inte gjort ännu, som är kommande uppgifter. Den uppgiften jag jobbar med just nu är den som heter ESSÄ, därför har den 2 prickar ;)
Det känns helt okej att snart vara klar med Svenska A ändå ;);) haha =)


Anmärkte ni på att den sista uppgiften, Romananalys, ska in år 2010? haha, rätt ovant att läsa måste jag säga ^^ håller ni inte med? ;D Snart, om knappt 1,5 månad, är det ett nytt decennium! lite kul ändå, men det kommer självklart inte bli lika stort som det var när det gick över ditt millenuim 2! Alltså shit, det var helt galet när det gick över från millenium 1 till 2! xD Jag antar att de allra flesta minns denna låt som Markoolio gjorde i samband med milleniumet haha, den är bara för rolig och man (iaf jag) får upp mycket gamla minnen osv när man hör den.... :P
Markoolio - Millenium två

Nej nu ska jag återgå till skolarbete, så jag inte behöver sitta uppe hela natten ;)
Puss och kram på alla! //Denne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0