Dissardag

Jag skulle kunna dissa 1000 saker idag! Dissa hela dagen helt enkelt!
Saker som fetdissas idag av mig:

Mycket plugg i skolan
Ja, denna vecka nästa är det jättemycket i skolan.... Jag blir sjukt stressad och mår rent allmänt dålgit när det är mycket plugg! Fler som känner så va?

Regn och rusk
Liksom, vem tycker om det?

Få busstider
Jag blir så less när Njurundabussarna går så sällan på förmiddagarna! Det är typ bara mellan 7 och 8.30 dom går ofta, sedan går dom 2 ggr i timmen.. Sjukt jobbigt om man precis skulle missa bussen och vänta i 30 minuter på nästa buss, allra helst när det regnar och är så kallt (och mörkt också!) som det är den här årstiden. Det höll på att hända i morse, jag plattade håret lite för länge eller något.. Jag gick (sprang) hemifrån ca 8 min innan bussen går (haha åker kanske det heter!? xD) förbi hållplatsen där jag ska på. Gissa om man fick run'na (springa) ut dit eller!? :O Det är över 1 km från mig till hållplatsen.. Jättekul att springa med datorn och klackskor när det regnade som satan.. njaaa

Den här årstiden!
Ja, jag ger till och med en ehlt egen diss till just den här årstiden, när det är grått och trist, blir mörkt jättetidigt på eftermiddagarna osvosv... Allra helst när det inte är en enda snöfläck här, utan bara lera, regn, blåst, kallt. uscha!

Mitt humör idag
Som ni, mina underbara läsare, säkert märkt med detta inlägg så är mitt humör allt annat än på topp! Så är det ibland :/ Det ogillar vi!

Mat
Nu har jag kommit på att det inte finns någon mat alls som är riktigt god, tror jag! inte nu iaf! (ett undantag till oxfilé med bearnaisesås och mammas klyftpotatis dock!)

Min dåliga koncentrationsförmåga idag
Jag har haft sjukt dålig koncentrationsförmåga today.. Vet inte varför... Jag som brukar ha rätt bra koncentrationsförmåga i vanliga fall... men inte idag. suck! Jag somnade rätt så tidigt igår kväll ändå, så det kan inte bero på det, och jag klev upp kl 7, vilket är rätt lagom. somnade 12 och sov till 7, det är fullt normalt för mig.

Min foundation
Jag vet, det här är nog det minsta i-landsproblem, men ett stort problem för mig nu, min foundation är typ slut! :O Köp en ny då, säger säkert ni. Men gahhh jag orkar inte xD och sedan tar jag aldrig med mig pengar till det heller.. :P Den kostar säkert en halv miljard eller något sånt :(
haha, jag vet, jag är nog den lataste människan i Sverige, eller i Sundsvall i varje fall!

Mynt på isen
En fruktansvärt stor diss till den person, i E.on arena som kollade på matchen igår kväll mellan Timrå och Djurgården, som kastade ner mynt på isen!! Otroligt lågt och idiotiskt gjort! Stor, stor diss på den personen, hoppas det aldrig händer igen! Man blir så förbannad när sådant händer, respektlöst är ordet!



Nej nu kan jag inte bara dissa allt, måste nog hissa några saker också, så känns det liiite bättre iaf!

Sköna kläder och skor
En stor, stor hiss till just sköna kläder och skor! Det går liksom inte att leva ett liv i stela jeans och typ osköna skor! Nej, tights/leggings och en tunika och en skön kofta är det bästa som finns!

Bra musik
Jag skulle inte överleva utan bra musik, helst typ 80-tals låtar! Det finns inga bättre låtare än låtarna från 80-talet, inte om du frågar mig i varje fall. I love 80!!

Att jag snart åker till New York!!!!
Om bara lite mer än 1 vecka åker jag, med min familj till New York, USA. :D Där ska vi kolla på ishockey, NHL och shoppa, men även få se lite av New York, tex. Frihetsgudinnan, Wall Street, Empire state building mm. Det gillas!!! Längtar gaaaalet dit!!

Att det snart är jullov
Ja, snart är det jullov, visst är det underbart!? Hoppas på lite snö innan det iaf, och självklart att det är bra med snö under hela jullovet! Fan vad jag ska ha roligt hela jullovet!! :D

Att Timrå vann över Djugården igår!
Underbart! 4-3!


Nej nu tror jag att jag har fått med en liten del av mina tankar och åsikter idag i varje fall ;) haha, hoppas ingen tar illa upp, för det är inte riktat åt någon eller några, det är enbart mina tankar, mina tankar han ändras väldigt fort och ofta, det ska ni veta ;P hahaha :P
Nu ska jag springa till bussen! Plugg hela kvällen lång!
Puss och kram!! //Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0