Dödstrött

Nu sitter jag på tyskan, i Loungen. Jag är dödstrött! Somnade rätt sent i natt... Jag sitter här och halvsover typ :S Ögonen bara går i kors på mig hela tiden, när jag kommer hem ska jag nog sooova :) Efterlängtat! Igår eftermiddag sov jag typ i en timme i soffan. Det var superskönt :D Har bara lust att lägga mig hemma i våran stora, mjuka och sköna soffa med en massa stora och mjuka kuddar och en filt :) hihi :) det är så mysigt att ha lite tända ljus också ;D myyyys =)
Jag slänger upp en bild från i fredags när jag, Emelie och Elin tände ljus när vi satt och pluggade här på skolan :) Emelies händer fick vara med på bilden ;)


Nu ska jag fortsätta med tyskan!
Kramkram//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0