English

Nu har jag engelska, egentligen skulle jag och min grupp visa upp vår film som vi gjort och spelat in på engelskalektionerna. Dock var min grupp en av dom få som hade sina filmer klar idag. Så vi slapp därför visa den inför klassen (y) rätt skönt om jag får säga det själv, att vi inte behövde visa den :P Om jag säger så, det är inte så roligt att se sig själv på filmen... Filmen är en nyhetsfilm, vi berättade om att AIK tog SM-guld 2009 ^^ (haha, vi hade idétorka typ xD) I våran film är jag en AIK-supporter som blir intervjuad och får berätta om hur det känns osv.... hahaha xD Galen AIK-supporter (eller inte *host* xD) 
Nu har vi snart svenska, novelläsning.
Ha det bra!! Kramisar Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0