Förlust 4-5

Nu har man kommit hem från en hemmaförlust, och allt vad det innebär :( Timrå spelade inte så bra, fast man fick se några fina mål dock ;) Nu har jag ingen större ork att referera matchen om jag säger så....

Det blir svårt att sätta betyg på 5 spelare idag då det inte var någon/några speciell/-a som stack ut tycker jag....
5 poäng går till Anton Lander, spelade bra matchen igenom, målade också!
4 poäng går till Fredrik Hynning snyggt mål och tog bra intiativ.
3 poäng går idag till Timo Pärssinen hade några vassa chanser och gjorde mål!
Dagens 2-poängare får Magnus Åkerlund. Han gjorde några snygga räddningar, men en del mål var alldeles för billiga för Rögle... 5 insläppta mål på totalt 22 skott, ingen vidare rolig läsning.. Bättre kan du, Åke! Det har han visat många gånger, inte minst när vi vann borta mot HV i en kvartsfinalsmatch, då var han grym!!
Ikväll går 1 poäng till Tomas Skogs, han drog på sig 2 utvisningar och efter dom båda gjorde Rögle mål om jag inte missminner mig helt, i varje fall ett av dom. Han gjorde inget speciellt framåt heller, vad jag kunde se..

Himla tråkigt med en till förlust, jag trodde verkligen att dom skulle vinna ikväll... men, keep up the good work!
Nej nu är jag tröttare än tröttast, ska sovaaaa!
Kram på er alla! //Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0