Fredag kväll

Japps, nu är det fredag kväll! Underbart! :D HELG :D<3 Nu chillar jag, har precis ätit godmiddag, mamma gjorde kycklingfilé, klyftpotatis med bearnaisesås :):) Gött det! :P Idag var det skola, som jag skrev i tidigare inlägg. Vi hade Reflektionsdag idag, satt och svarade på typ tusen frågor, om vad man tyckte om skolan och varje ämne! xD Sedan efter skolan uträttade jag som sagt ärenden på stan ;P Efter det hämtade pappa mig i stan, vi fixade några saker, sedan åkte vi ut till Birsta för att shoppa lite. Jag köpte en ny klänning :) Fett fin var den! :D Sedan när jag kom hem och kollade posten var det ett stort och tjockt "brev" till mig :D:D det betydde SKOLKATALOGEN 2009/2010! :D Så nu har man suttit och kollat igenom den typ, kul att se vad alla går för program och i vilka klasser :D kulkul :D
Jag slänger upp en bild på den som hastigast! ;D


Nej nu ska jag nog ta lite godis och gotta medans det finns något kvar med familjen :)
Ha en riktigt riktigt skön helg! Det tänker jag ha iaf! :D Puss&kram! Denne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0