Fredagen den 13

Ja det är fredagen den 13:e idag, och nu när jag kollade datumet är jag inte ett dugg förvånad att dagen börjat som den gjort. Jag vaknade (eller snarare blev väckt) med ett fruktansvärt dåligt humör (det händer inte ofta om jag säger så!). Jag somnade närmare kl 2 i natt och var dödstrött typ xD I morse väckte pappa mig kl 6, helt i onödan...! Han visste om att jag skulle ta det lungt på morgonen och sova lite längre än vanligt liksom, i varje fall till 7 eftersom hästarna ska ut då. Mitt dåliga humör kan ju också ha att göra med att Timrå förlorade igår kväll mot Brynäs. Det var inte sådär jätteroligt att sitta på bussen på vägen hem i typ 3 timmar efter förlust, drygt liksom. Man önskade lite smått efter matchen att man hade varit hemma då och kunnat gått och lagt sig eller något xD Men men, det är ju ett spel och man riskerar ju att förlora, så är det.. Nu får Timrå ta nya tag imorgon (Lördag), då dom tar sig an regerande Svenska mästarna, Färjestad. Timrå spelar hemma, vilket är ett stort plus iaf :P
Men nu börjar jag bli på lite bättre humör känner jag iaf. Ska skjutsa broder till skolan, sedan ska man väl ta sig till skolan själv antar jag xD haha :P Jag är klar med Svenskan som är nu på morgonen, och eftersom vi har egen planering på fredagar så bestämde jag att jag skulle ta det lite lungt nu på morgonen, eventuelt kanske man jobbar lite svenska i helgen, får se :P
Men nu ska jag avrunda iaf!
Ha det bra, Kram Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0