Hemma nu

Nu är man hemma, hade kondition och styrka som sagt på idrotten. :P Jag och Emelie körde stenhårt, efter våra mått i varje fall ;) hahaha ;) närå, men det kändes iaf bra att få träna styrkan lite ^^ Pappa var precis på väg hem från jobbet när jag skulle med bussen hem.. Han hämtade mig då ;D (y) Här regnar det skitmycket typ.. Inge kul :/
Imorgon är det match ute på E.on, Timrå-Rögle! Då måste Timrå vinna, hemma och allt liksom, och inte alltför bra Rögle ändå... Emelie ska med mig (och pappa, mamma och brorsan xD) ut på matchen, kul kul :)
Nej nu ska jag nog plugga lite.. :P Elliot får vila idag, regn och rusk ute! Bläää på det!
Jag tog lite bilder på diverse folk i cammen när vi satt i Loungen ^^ Här kommer en rast på Thorens i kubik! haha ;D

Elin och Joel ^^


Emelie kom dit!


Jag ser allmänt dryg ut ^^ jag bjuder på den bilden! xD ha överseende!


haha, lite bildspecial från Thoren Business school idag då ^^
Ha det bra!! Kramisar från Denne :D <3

Kommentarer
Postat av: emelie

WIIIIIEE ;D

2009-11-19 @ 15:18:35
URL: http://denisedanielsson.blogg.se/
Postat av: Denise

haha wiiieee :D:D

ser att du glömde att byta blogglänk när du kommenterade från min dator ^^ hahaha xD

emelies blogg är: emeliemehl.blogg.se :)

2009-11-19 @ 22:14:24
URL: http://denisedanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0