New moon

Igår kväll var jag, Malin, Felicia, Evve och Nina på New moon på bio. Det vart lite strul med biljetterna precis innan bion, vi hade missuppfattat varandra och då slutade det med att vi stog där med 2 biljetter till övers.. Mindre bra, men sånt som händer då det är flera som bestämmer tillsammans och bokar i förväg osv... men det tillhör historien nu :P Filmen var rätt så bra tycker jag, man fick ingen tydlig röd tråd genom filmen tycker jag, det var ett stort minus.. Det är en fördel om man förstår vad det riktigt handlar om så att säga....
Efter att vi sett filmen gick vi runt på stan, det var ju lyslördag i stenstan! Vi gick in på Barista och tog en latte, myyys :) När vi sedan skulle hem till Njurunda vart det lite fail, på Njurundabussen stog det Bredsand, busschaffisen hade glömt att ändra till Njurunda... Så vi och några till som skulle till Njurunda hoppade inte på den bussen, eftersom Bredsand är ju bara halvvägs hem ;) Så då fick Busslink skicka en annan buss som kunde köra oss till Njurunda! xD FAIL av Busslink! hah :P
Hela kvällen igår var typ failad, först det med biljetterna och sedan med bussen hem! xD Men roligt hade vi allt ändåååå :D <3
Tack för igår, tjejer!! :) Ni är bäst! :D
Nej nu ska jag börja förbereda inför mammas bjudning (tårta oså), hon fyller ju 40 år imorgon! Grattis till henne!
Kram Denneee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0