Nyss hemkommen från Felicia

Igår kväll gick jag till Felicia, eller snarare, hon joggade hit till mig och sedan gick vi till henne ^^ Det är 2 km obelyst grusväg från mig bort till Felicia ^^ Vi var uppe till typ 3, vi klippte bla. våra hår xD Felicias mamma klippte Felicia och jag klippte mig själv ^^ haha, jag fick något ryck och klippte xD Fast det vart rätt bra ändå ;) (y) Sedan satt vi och snackade typ halva natten, tjejsnack you know :P hahaha ;P
Nu ska jag och mamma äta lunch, jag tror hon gör vofflor ;) smasksmask.. ;P Vid 16-tiden ska jag och Elliot träna för Gunilla på SRK.
Ha det finfint så höres vi snart igen! :)
Puss och kram//Denise

Kommentarer
Postat av: fell

hahah yeehhh! mitt hår är ju fult men rätt gryt ändå :O! typ små sött

2009-11-30 @ 22:56:55
URL: http://feliciawallgren.webblogg.se/
Postat av: fell

GRYMT*

2009-11-30 @ 22:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0