Onsdag kväll

Kära bloggläsare! :)

Jag blev riktigt överraskad (positivt, of course ;)) över besökarstatistiken idag! Och för att inte tala om igår :D Fortsätt så här är ni snälla! :D (y) Man blir jätteglad när man ser att statistiken pekar uppåt, uppåt, uppåt :) hihi :D Ni får ju mer än gärna skriva någon kommentar lite här och var, skriv precis vad ni vill, ni kanske undrar över något eller sååå :):)

Denna onsdagskväll (onsdag är ju förresten lill-Lördag :D) har tillbringats åt plugg! Jag är färdig med Träningsdagboken som ska in imorgon senast (skickade in den idag), nästan klar med tyskauppgifterna, har läst litegrann på rättskunskapen osv. Känns rätt ok ändå =)

Nu måste jag snart sova, ska upp tiiiidigt imorgon (vid kanske 6.30 typ) och göra mig i ordning för en ny skoldag!
Just nu har jag svinont i magen (okej, för alla som undrar så har jag inte svininfluensan bara för att jag har svinont i magen för tillfället.. ;P)... Magen gör så fruktansvärt ont nu :( På tal om svininfluensan så har jag bestämt mig för att inte ta sprutan.. Liksom, man är ju inte garanterad att vara helt immun mot svininfluensan och sedan är det så, hur stor risk är det att man får den då!? Det har gått influensor i alla tider, så länge människan funnits, varför fruktar alla just denna influensa egentligen!? bara för att några i världen dött av den, som om folk inte dör av "vanliga" influensor också då? Jag tycker bara att media blåst upp det alldeles för mycket..
Jag ska ju som sagt inte ta sprutan i varje fall... Då tar jag väl den risken att jag har större risk att bli sjuk, men so what, för de allra flesta personer som haft den har den varit som en helt vanlig influensa. Men alla tycker ju olika, en del vill ta vaccinet och vissa inte :P Det är upp till var och en om man ska ta det eller inte helt enkelt ;)

Oj, vilka tjatiga meningar jag skriver hela tiden, typ IG- till mig! :S Det kan ju bero på att jag sov typ 5 timmar i natt, och lär inte sova så många timmar till denna natt är jag rädd för om jag aldrig kan stänga av datorn.. hehe ;)

Nej nu går snart mina ögon i kors tror jag!
God natt och kram! //Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0