På skolan nu

Nu sitter man på skolan, om typ 10 min börjar matten! Igår tog jag det lungt, sov till typ 10.30, sedan slappade ett tag, vid 12-tiden åkte jag, mamma och brorsan till pappas jobb (där festen i lördags var) och städade lite där. Sedan åkte vi till mormor och morfar och hälsade på lite. Det var ju farsdag igår så! :P Fram mot kvällssidan kom vi hem, då gick jag ner till stallet, till min nyrakade häst och gjorde i ordning honom för ett träningspass i ridhuset. Till en början var han spänd som en fiolsträng och kunde inte koncentrera sig alls xD Buspelle! Men efter ca 15 min började han spänna av och blev riktigt fin! :) Jag var farsinerad över min häst att han kunde slappna av när han var så pass spänd och laddad, inte alls så vanligt när det gäller honom ska jag säga.... Men som sagt, igår gjorde han det iaf! =) Vi tränade på, red lite skolor, skrittpiruetter osv. I slutet av passet gjorde vi någon bytesserie i vart 3:e, det gick bra det med :P (y) hihi :D
Men nu börjar matten!
Pusshej! //Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0