Regn och blåst!

Det är jätteregnigt ute, det stormar typ, och det är kolsvart! Jag sitter här inne i min ensamhet (tur jag har katten och hunden som sällskap iaf haha xD). Jag pluggar och har det allmänt tråkigt. Elliot får vila idag, tror knappast att han är så vidare sugen på att sticka ut i skogen och rida nu, så nej, jag hoppar över det.. :P Jag longerade ju han i ridhuset igår, så då fick han busa av sig en hel del! xD Han bockade och for runt som en galning där ett tag, kul och se att "gamlingen" har sååå himla mycket energi! Till våren (den 13 april!) fyller Elliot 18 år! men när man ser han kan man tro att han är typ 7 år xD Folk tappar typ hakorna när man säger att han är 17 år ^^ Lillbusen kommer aldrig att bli gammal någon gång han! Forever young xD
Nej nu ska jag lyssna på underbar musik och PLUGGA!
Ha det bra! Puss på alla!
//Denne :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0