Rekord!

Nu har jag varit riktigt snabb och effektiv, personligt rekord tror jag! ;) haha! Jag slutade skolan kl 15.30, åkte bussen därifrån, bytte buss i K-by, åkte till N-by, gick hem och bytte om till stallkläder. Var i stallet kl 17.00, borstade och red ut Elliot till Hemmanet och tillbaka, sedan fixade jag i stallet efteråt och gjorde rent och fint i boxen, la in mat osv. Hela min stallvistelse idag tog sammanlagt 1 timme!! :O Trots det så var det inte precis att jag hetsade i stallet och slarvade, utan jag var noga :P haha, försök att slå det ni! ;D (y)
Dock var det mörkt (kolsvart) när jag och Elliot var ute, vi red i skogen (hela vägen till Hemmanet består av en enda skog! xD) Elliot är väldigt mörkrädd (som vanligt xD) och hoppar och skvätter för minsta lilla kvist! xD Tokhäst! Tur inte jag är mörkrädd, då hade det aldrig funkat att rida ut själv på han ska jag säga :P Han kräver sin ryttare.. xD Han kändes hur som helst bra tycker jag, riktigt loss och fin i nacken! :) Dock är han extremt långhårig! Det är verkligen på tiden att klippa han för andra gången i höst nu! :P
Nej nu ska jag plugga! Mycket som ska in denna vecka, så det är bara till att sätta igång :P
Ha det bra! Kram Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0