Sitter på skolan och har 5 timmars håltimme!

Ja, som rubriken lyder har jag 5 timmars håltimme, jag har haft Tyska nu. På tyskan hade jag på mig Timråtröjan! :D Så underbart! ;D alla kollar på en som att man var helt dum i huvudet haha! Så rätt :D Bara för att Timrå är bääääst!! ;D Pissa sönder Brynäs :D haha :D Ikväll vinner Timrå såklart ;D
Men nu har man ju hur som helst håltimme i 5 timmar, mindre kul då.. xD ska fixa med Engelskan hade jag tänkt... lite drygt kanske. Men jag överlever säkert haha :P
I eftermiddag åker jag hur som helst ner till Läkerol arena och kollar på matchen mellan Brynäs och Timrå! Jag är aspepp! :D Jag åker ju ner med supporterklubben, bussen går kl 16 från Navet.
Jag är astrött nu, somnade kl halv två i natt, klev sedan upp halv 7. Om någon undrar varför jag la mig så sent var för att jag pluggade xD haha, inte bra alls! xD Så går det när man skjuter upp allt till sista stund xD
Nämmen!! Nu fick jag precis reda på att vi inte har några lektioner alls! haha! :D Så nu ska jag ta bussen upp till mormor (och morfar, fast han jobbar) och Wilmer (min kusin som är där idag). Då får jag äta lunch där oså :)
Så nu ska jag nog avrunda! Ha det bra! Kram Denne


Mina älskade Timråtröjor, som jag fått det senaste året. :) Från vänster: Sebastian Erixon (o-äkta) med hans autograf till höger om 3:an, Sebastian Erixon igen, fast denna är äkta, den har ingen autograf ännu men det blir nog inom en snar framtid skulle jag tro. Den till höger är Magnus Pääjärvi Svensson, en oäkta med hans autograf ovanför 91:an. :) hahahah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0