Timrå - Linköping

3-1 - F*n vad skönt!
En riktigt bra match! Timrå spelade bra genom hela matchen, Lindbäck gjorde även en hel del snygga räddningar även denna match! En bra prestation från hans sida! Första perioden slutade 0-0. I andra perioden gjorde Linköpings Jan Hlavac 0-1 efter 01.45, men efter knappt 1 minut senare stog det 1-1, målskytten då var Laurent Meunier. Fett skönt! :D När klockan stog på 19.13 nätade Anton Axelsson och spräckte därmed hans nolla i målprotokollet! Riktigt roligt och viktigt för han! Efter period två stog med 2-1 till Timrå. I tredje perioden målade Daniel Corso! Underbart!!

Matchens 5 spelare som får betyg av mig idag:
5 poäng får även idag Anders Lindbäck, superinsats! han har höjt sig en, eller flera nivå/-er de senaste matcherna!
4 poäng får Anton Axelsson, bra tryck på mål och riktigt snyggt mål, dragskott! Det vart som jag skrev i torsdags kväll då, jag tyckte att han skulle göra mål snart, och idag kom det ;) haha
3 poäng får Anton Lander, han slet som en varg och skapade mycket chanser, dock utan utdelning, men bra jobbat!
2 poäng får Eric Moe, hans första match efter skadan. Spelade rätt bra emellanåt.
1 poäng får Kirill Starkov, han har alldeles för osynlig tycker jag, måste ta för sig mer.

Skottstatistik:
Timrå 32
Linköping 23

Nej nu ska jag avsluta inlägget!
Puss och kram på alla!
//Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0