Tur du kom tillbaka till oss <3

Nu ikväll har vi haft överraskningsfest för mamma (som fyller 40 år om typ någon vecka!) Det var ca 50 pers som var ute på pappas jobb (i restaurangen, matsalen där) och överraskade henne när hon och pappa åkte dit, pappa sa att han skulle hämta en sak där och därför åkte de dit. När mamma kom in i matsalen började alla sjunga "Ja må hon leva", det var typ 25 släktingar/familj och 25 kompisar som var där och överraskade henne. Till middag var det oxfilé och potatisgratäng från Svartviks herrgård. Sjukt gott om jag får säga det själv! :) Efter det var det antingen Schwartzwaldstårta eller Princesstårta, jag tog Schwartzwald, sedan tänkte jag ta Princess, men orkade inte mer! xD Sedan var det presentöppning! En hel del blommor var det och en hel del paket också ;) Jag hade framkallat en förstoring på Elliot på Fotoaffärn och ramat in den med en fin ram. :) Det vart riktigt fint måste jag säga =) Bilden som jag förstorade var den som är här:



Mamma hade inte sett denna bild innan, så det var ju lite roligt att det var en "ny och fräsch bild" eller vad jag ska säga :P
Nu är man astrött, snart ska jag dra täcket över huvudet och sova!
Godnatt på er! Puss och kram! //Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0