Tyska

Nu har jag tyska, förstår typ ingenting :'( Vi jobbar ju på distans på tisdagar.. så chi lärare idag, då är det inte så lätt att förstå heller... :/ Vi ska lämna in 2 uppgifter idag, vilket är rätt mycket att hinna göra på 1 timme..
Men ikväll är det iaf Timrå!!! Som jag har längtat! Det är hela 10 dagar sedan det var match sist! Det har kännts som att det var evigheter sedan tycker jag.. xD Farmor kommer och hämtar mig här på stan efter skolan, då åker vi till min kusin som fyller 4 år och grattar henne, sedan åker jag, farmor, Kalle (lådsasfarfar) och brorsan ut till E.on och kollar på matchen som ikväll är mot Skellefteå! :P Ikväll får Skellefteå storstryk ;D
Imorgon kommer förresten 9:orna från Njurunda (Nivrena, Bredsand och Heliås) och kollar här på Thoren Business School. Jag ska vara lite typ guide tror jag ;) Så alla som ska hit imorgon från Njurunda då ses vi förmodligen! ;P
Men snart är det lunch! Sköt om er!
Kram Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0