Underbara Thailand vs regningt Sverige i mörka november

Nu är jag sjuk, har jätteont i magen, helt utan anledning :S Jag undrar varför man ens kan ha ont i magen? vad är det bra för? helt onödigt är det egentligen, tycker jag! Det är bara hemskt plågsamt och jobbigt, dåligt humör blir man också på... Nej, en stor, fet diss till mag-ont! :(
Kan det från början ha och göra med stress? kroppen säger ifrån när man stressar upp sig över för mycket saker eller att man lever ett stressat liv med mycket krav och press på sig? Kanske är det så.. Ett bra tips till alla som stressar mycket, ta det lungt och chilla lite för en gångs skull! Åk iväg kanske, åk utomlands och koppla bort allt! Jag känner att min lilla resa till New York kommer väldigt lägligt, skönt att göra ett litet "brejk" på typ lite mindre än en vecka och då komma iväg och göra annat. Men om jag säger så, jag skulle kunna sticka till Thailand imorgon och vara där och sola och bada!! tänk så underbart!
När jag kollar ut genom fönstret, vad skådar då mitt öga? jo, en massa regn och rusk!
Jag tog en snabb webcam-bild ut genom fönstret och lånade en bild på google, så får ni se vart ni helst vill vara, i Thailand eller Sverige? ;)


Jag tror nog att jag väljer den till vänster om jag ska vara helt ärlig... ;) hahahaha
Vad väljer ni!??

Nej nu ska jag avrunda, börja plugga!
Kram på er alla där ute!
Denne

Kommentarer
Postat av: Åke

Åhhh vilken otroligt vacker bild från Solbygårdens fönster. Med kala äppelträd som siluetter mot Nolbydalen i ett vackert dimlandskap. Mer såna bilder...du är ett fotogeni :-)))

2009-11-19 @ 19:18:42
Postat av: Denise

tack morfar, men bara så du vet tog jag bilden med webkameran på datorn ;)

2009-11-19 @ 22:12:39
URL: http://denisedanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0