Ännu en förlust

När ska Timrå börja vinna? Nu var det precis Djurgården-Timrå, förlust med 1-3..... Nu ligger dom sist i serien, 2 poäng efter Modo som gick om dom idag. Nu har Timrå förlorat sju matcher på rad....! Riktigt less man blir. Imorgon väntar hemmamatch mot Frölunda, om Timrå inte tar tre poäng då måste dom göra något, antingen ändring bland tränarna eller i truppen. Någonting måste iaf göras, 11 poäng på 14 matcher är inte alls bra. Det känns, helt ärligt, riktigt tungt nu. Slutspel kan man ju glömma, man får nog sikta in sig på kvalserien istället skulle jag tro.
Nog om det nu! Imorgon ska jag och Elliot rida för Louise "Ludde" Crafoord på försprånget, som i helgen hålls på Timrå ridstadion. Efter träningen ska jag hoppa av vid E.on, för då är det som sagt Timråmatch, nedsläpp kl 18.
Jag har tagit det j*kligt chill här på Halloween, bara varit hemma eftersom jag fortfarande är lite småförkyld..
Ha det gott! Kram Denne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0