Trött

Nu är man trött.... Fullt ös på skolan, orientering på idrotten på eftermiddagen, hem direkt, red ut Elliot, fixa i stallet och sedan plugga arslet av sig... kul liv man har när man inte hinner med mycket annat än skolan! Är trött på skolan nu! :/ Det skulle inte sitta helt fel med ett lov nu kan jag säga! Tänk, sova hur länge man vill, göra vad man vill hela dagarna! Tänk så härligt! Nej man måste upp kl 6 varje morgon för att sedan komma i bra tid till skolan, komma hem vid 16.30-17 tiden på eftermiddagarna när det i princip är mörkt ute och sedan hinna med att plugga på kvällarna... Man hinner typ inget annat än skolan, tragiskt nog...
Nej nu ska jag sluta klaga! Det finns dom som har det mycket värre, men ändå.. Idag red jag hur som helst ut på Elliot, en myyysig skogtur bland dom fina höstfärgerna på träden! :) Elliot tyckte även han att det var skönt att komma ut i skogen då vi tränade igår och han dessutom fick nya dojjor i morse! ;) Lillbusen var iaf lugn nästan hela ridturen, ett tag på hemvägen fick han lite bråttomt, men annars så =) Jag passade på att ta någon mobilbild, inte så bra kvalité, I know ;P Slänger upp någon bild från idag här på bloggen ;) (bilderna är klickbara!)



Här om dagen tog jag förresten fram mitt "fårskinnssäte" som jag har på sadeln när jag rider, det är så himla varmt och skönt med det nu när det börjar bli kallt!! Jag förstår inte hur jag överlevt alla vintrar då jag haft det liggande bland stallsakerna, men inte använt det! Även fast det idag var typ 8 grader varmt så var det skönt med det ändå ska jag säga.. :P
Nej nu måste jag sova! Ställer klockan på 06.00 i vanlig ordning....
God natt! Kram Denne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0