Fototävling

Jaaaooooo... Nyss hemkommen från skolan, nu på eftermiddagen hade vi "surprise", lärarna samlade alla ettor i "Market place" (matsalen) och vi fick då reda på att vi skulle ta 3 bilder per grupp som hade businesstema, de skulla vara glada, roliga mm. Vi delades in i mentorsgrupper, alltså 2 grupper i varje klass. Det var jag, Isabella, Hanna, Emelie och Malin som gick ut på stan och fotade.. Vi hade en hel del idéer och det vart några riktigt bra bilder måste jag säga! Att påpeka var att vi endast hade 60 minuter på oss totalt, från att börja fundera till att skicka in bilderna färdigredigerade osv! haha! :) Vi fick en riktigt fin bild när Malin stog i solen, vi tog bilden bakifrån och hon höll upp en massa sedlar i händerna. Det vart riktigt bra! :D (y) Hoppas verkligen att den går vidare :) Haha, det var lite pinsamt när vi tog bilderna, mitt på torget tog vi dom, haha, folk undrade om vi var helt korkade när vi stog med en massa sedlar och "posade", vi satt flera med datorerna på gatan, ja, vi tog lite olika bilder helt enkelt.. haha xD
Nej nu har jag inte tid att sitta här nå mer! Nu ska jag ut och rida Elliot, hoppas inte att det händer samma sak idag igen bara! haha!
Hadeeeeee! :D Kramisar Dennnnne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0